10.01.2014

Første indlæg

Som overskriften beskriver er det her mit første indlæg på bloggen. So here you go(vend jer til jeg blander dansk og engelsk sammen, okay?) Ehm, jeg regner med det bliver en blog jeg laver af lyst, og ikke af tvang, så derfor stopper jeg hvis jeg mister lysten. Men her op bloggen vil jeg dele mine tanker, mine oplevelser, min hverdag, mine drømme og min inspiration, måske endda også give inspiration. Who know? 
Jeg vil lave et indlæg i morgen hvor jeg vil lade jer lære mig bedre at kende, så hvis du har nogle spørgsmål til mig, så skriv det i kommentaren. 
   Når det så er sagt, ser I så X Factor? Jeg skal selv se det igen i aften, sammen med min mor, og jeg tror jeg kommer til at grine ret meget. - Især nu når det er addition, der kommer ofte nogle ret sjove typer.
Maria

Ingen kommentarer:

Send en kommentar